Tidsfördriv

Du heter: Johanna Ingeborg Andersson

Smeknamn: Andersson eller hannis

Låt som när du är ledsen sörjer till?

For the sun, Amanda jenssen, fields of gold, eva cassidy.

Beroende av:

Min dator

Vad tror folk om dig?

Jag vet inte, eller jag tror iallafall att alla säger att jag är så himla envis och vill alltid ha rätt. Men jag tror även att dem säger att jag bjuder ofta på mig själv och är ganska rolig.

Stämmer det?

Jaa.

Hur imponerar man på dig?

Genom att säga vad man tycker och att man VÅGAR vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv?

Haha jaa. vem gör inte?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Jaa :) jag med :)<3"

Har du haft sex idag:

Nej.

Hur svarar du i mobilen:

"hej, det är johanna"

Vem ringde du senast?:

Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Men kan jag hämta er nu?

Antal timmar sömn inatt:

7-8 tror jag.

Sov du ensam:

Jaa

Brukar du komma i tid:

Ja det gör jag, jag HATAR att komma försent.

Hur känner du dig nu:

Jag är väldigt trött så ska nog sova snart.

Vanligaste färg på dina kläder:

Jag brukar oftast ha på mig svart, trivs bra i det.

Vad tycker du om fötter:

Jag har inte problem med fötter som många andra har. Men det är ju inte den finaste kroppsdelen direkt.

Vad saknar du:

Jag saknar mina syskon som inte längre bor hemma, att man inte umgås på samma sätt längre.

Hade du en bra kväll igår:

Ja, den var bra, umgick med 3 av mina närmaste vänner så kunde inte annat än att bli bra!

Favorit dryck på morgonen:

Oboy!

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Är olika, men oftast kring tolv.

Är du blyg?:

Ja, iallafall med folk som jag inte känner ordentligt.

Sysslar du med någon idrott:

Nej det gör jag inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ohja, det tror jag på.

Har du spytt offentligt:

Jaa.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha ett riktigt grabbsnack haha. och kissa såklart.

Är du nöjd med ditt liv:

Ja, det är klart att jag är. men visst är det något som saknas.

Är du bortskämd:

Nja, kan jag inte påstå att jag är.

Vad gör du i morgon:

Imorgon ska jag plugga massa, tyvärr..

Vad är det värsta du vet?:

Folk som ljuger och såna man inte kan lita på.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:

Ohja, det har jag.

Vad är det finaste du fått?:

Världens finaste familj.

Du samlar på:

Inget särskilt.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Ingen, vill inte prata med någon när jag är på dåligt humör eller ledsen.

När grät du senast:

Hmm.. det vet jag inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Jag skulle ge mycket av det till mina föräldrar, sen skulle jag resa och sen spara resten.

Vill du gifta dig:

Ja, det vill jag verkligen. jag ska ha MIN dag!

Vill du ha barn:

Helt ärligt så vet jag inte om jag vill ha ett barn eller inte, det får jag se med tiden.

Är du musikalisk?:

Njaa.

Vad dricker du helst när du är törstig:

vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:

Jaaa

Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Ja det har jag

Biter du på naglarna:

Kan hända nån gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0